Na targach Photokina 2016, firma Epson zaprezentowała inteligentne okulary Moverio BT-300 przeznaczone dla pilotów dronów oraz inteligentny zestaw słuchawkowo-wizualny Moverio Pro BT-2000 do usług zdalnych.
Firma Epson pokazuje na targach Photokina 2016 swoje nowości w kategorii akcesoriów do rzeczywistości rozszerzonej. Moverio BT-300 to lekkie okulary z wyświetlaczami Si-OLED, które zapewniają pilotom dronów oraz fotografom niespotykaną dotąd precyzję kontroli oraz wysoką jakość obrazu. Nowe modele wyświetlają wyjątkowo wyraźny obraz o wysokim kontraście i głębi kolorów wprost z kamery drona, zapewniając operatorowi widok z pierwszej osoby przy jednoczesnym obserwowaniu lotu z ziemi.
Model Moverio Pro BT-2000 o wzmocnionej odporności jest idealny do wielu różnych zastosowań. Na stanowisku B011 w Hali 2.2 można obejrzeć efekt współpracy firmy Epson z dwoma producentami oprogramowania – Eurogiciel i Brochesia. Okulary Pro BT-2000 ułatwiają wykonywanie skomplikowanych czynności serwisowych w trudnych środowiskach. Korzystanie z nich nie wymaga użycia rąk, ułatwiając wykonywanie złożonych zadań, takich jak obsługa serwisowa profesjonalnych drukarek wielkoformatowych czy minilabów.
Użytkownik inteligentnych okularów zyskuje natychmiastowy dostęp da dokumentacji urządzenia, nad którym pracuje, a także może przesyłać widziany przez siebie obraz, osobom asystującym w zdalnej lokalizacji wykorzystując dodatkowy poziom kontaktu. Przemysłowe rozwiązania inteligentnych zestawów Moverio sprawdzą się w wielu zastosowaniach, pozwalając m.in. usprawnić szkolenia i współdzielenie wiedzy z dowolnego miejsca na świecie.
Firma Epson nieustannie udoskonala okulary Moverio, przystosowując je do różnorodnych specjalistycznych zastosowań. Oprócz rozwiązań do pilotażu dronów i prac przemysłowych, nowoczesna platforma Moverio pozwala partnerom oraz coraz liczniejszej społeczności deweloperskiej na tworzenie szerokiej gamy aplikacji rzeczywistości rozszerzonej dla użytkowników indywidualnych oraz firm. Między innymi Moverio może wzbogacić wrażenia gościa odwiedzającego muzeum, poprzez oferowanie dodatkowych treści; w środowiskach edukacyjnych zamieniać abstrakcyjne koncepcje w rzeczywiste, trójwymiarowe sceny; zapewnić widzom wrażenie pełnego uczestnictwa w wydarzeniach sportowych; a także umożliwić graczom pokonanie barier poprzez przeniesienie gier do realnego świata.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.